Exit: Úniková hra – Pán prstenů, Stíny nad Středozemí

xxxxxxoooo hodnoceno 17x (Seznam vlastníků)

Exit: Úniková hra – Pán prstenů, Stíny nad Středozemí - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1 - 4
Doporučený věk: od 10 let
Herní doba: 90 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: párty hra, úniková hra
Čeština: v balení hry
Vydavatelé: Dino Toys
Kosmos
Autoři: Inka Brand
Markus Brand
Rok vydání: 2022
Sdílej: Facebook

Popis hry

Upravit

V Mordoru, zemi hrůzostrašných stínů, vzrůstá velké nebezpečí. Říká se, že temný pán Sauron se vrátil a po Středozemi se šíří strach a temnota. Ještě však existuje naděje. V rukou hobita Froda Pytlíka je totiž artefakt nesmírné moci: Jeden prsten, který kdysi ukoval sám Sauron. Z pověření čaroděje Gandalfa se Frodo a jeho společenstvo vydávají zničit Jeden prsten a navždy tak zlomit Sauronovu moc. Na jejich cestě číhá mnoho nebezpečí, a proto bude jejich výprava potřebovat pomoc. Vaši pomoc! Cestujte ve službách Gandalfa po Středozemi. Čaroděj má velmi naléhavé úkoly také pro vás. Pouze pokud se vám podaří splnit tyto úkoly včas, bude mít Frodo dostatek času na splnění svého poslání. Pospěšte si, protože času je málo. 

V únikové hře Pán prstenů, Stíny nad Středozemí budete luštit jednotlivé logické a postřehové úkoly, které před vás bude hra na jednotlivých kartičkách předkládat. Na základě vaší úspěšnosti při jejich plnění se budete posouvat dále příběhem až jednomu z možných konců. 

Příprava hry

V krabici najdete:

  • 30 karet s nápovědou
  • 30 karet s odpověďmi
  • 27 rébusových karet
  • zápisník
  • dešifrovací kotouč
  • 26 zvláštních předmětů
  • podivný pergament

Navíc budete potřebovat něco na psaní, nůžky, papír a hodinky nebo stopky. 

Na stůl si připravte zápisník a dešifrovací kotouč spolu se zvláštními předměty černých jezdců, dveří, fragmentů, hor a položte je společně s podivným pergamenem na okraj stolu. Karty roztřiďte na červené rébusové karty, modré karty s odpovědí a karty s nápovědou. Uspořádejte rébusové karty a karty s odpovědí ve vzestupném pořadí podle psíměn abecedy nebo čísel.

Na začátku hry budete mít k dispozici pouze zápisník a dešifrovací kotouč. Postupně budete sbírat rébusové karty. Odkaz na ně je možné najít na obrázcích nebo v textech. Jakmile jej najdete, můžete si vzít příslušné karty z balíčku rébusových karet a podívat se na ně. Např. Pokud najdete rébusouvou kartu A v zápisníku, můžete si okamžitě příslušnou rébusovou kartu vzít z balíčku vzít a podívat se na ni. 

Na kartu s odpovědí se smíte podívat až tehdy, když jste na dešifrovacím kotouči nastavili kód, který vás odkázal na příslušnou kartu s odpovědí.

Stejně tak i zvláštní předměty si můžete vzít pouze tehdy, bude-li řečeno, že jste je našli. Do té doby musí zůstat na kraji stolu. 

Průběh hry

Díky rébusům, které budete postupně řešit se budete propracovávat celým zápisníkem. Každému rébusu je přiřazen symbo a postoupit dál můžete jedině s pomocí správného trojmístného číselného kódu. Když najdete rébus, podívejte se pozorně na příslušné stránky v zápisníku i na rébusové karty. Společně přemýšlejte a kombinjte, jak by se rébus dal vyřešit, abyste přišli na správný trojmístný kód. Kód pak vložte pod dpovídající symbol na dešifrovacím kotouči. 

Pokud je kód nesprávný, dozvíte se to z karty z odpovědí. Pokud je kód správný, dostanete další kartu, která vám pomůže posunout se dále v příběhu. 

Konec hry

Hra končí, když úspěšně vyřešíte poslední hádanku a Frodo bezpečně dosáhne Hory osudu. Dozvíte se to z karty.

Autor: Barboocha

Další názvy této společenské hry

Vybíráme z Bazaru

Odemkni! - Na stopě bílého králíka
Odemkni! - Na stopě bílého králíka
Akt. cena: 100 Kč
Končí za: 2 dny

Offcanvas